Hoe ver ben jij?

Misschien wil je zwanger worden, ben je al zwanger of wil je weten wat je moet doen na de bevalling. Vul het hieronder in en krijg precies de informatie die je moet weten, voor jouw fase.

Meer informatie
Voor dringende hulp!
06 53 79 02 03

Bij geen gehoor kunt u ons oproepen
via de semafoon, 06 65 01 81 08

Voor afspraken

Maandag, dinsdag, donderdag van 09.00 uur tot 12.00 uur

0513 41 92 23

Evaluatie van onze zorg

Wij vragen je medewerking om onze zorg te evalueren en aan te geven wat er volgens jou verbeterd kan worden. Jouw mening is bepalend om onze zorg aan toekomstige ouders te kunnen verbeteren.

Cliëntenenquête

Een cliëntenenquête is een geschikt middel om de zorg te evalueren. Er is gelegenheid voor opmerkingen, toelichting en suggesties. Je kunt de enquête anoniem invullen of je naam er onder plaatsen.
Wanneer je wilt dat wij contact met je opnemen dan ook graag het telefoonnummer vermelden waarop je teruggebeld wilt worden.

We hebben één open vraag en daarnaast vragen die met  ja of nee te beantwoorden zijn, doorhalen wat niet van toepassing is. Daarnaast is er bij elke vraag gelegenheid om je vraag toe te lichten.

Enquête

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht in te vullen

Algemeen
1) Hoe ben je bij onze praktijk terecht gekomen?



Toelichting
2) Was de planning van de afspraken naar wens?

Toelichting
3) Waren wij via de assistente, mail en diensttelefoon goed bereikbaar?

Toelichting
Zwangerschap
4) Was de communicatie naar wens?

Toelichting
5) Was er voldoende ruimte om vragen te stellen of opmerkingen te maken?

Toelichting
6) Kreeg je voldoende voorlichting tijdens het spreekuur en bij de voorlichtingsavonden?

Toelichting
7) Heb je tijdens de zwangerschap voldoende begeleiding ervaren?

Toelichting
8) Heb je voldoende begeleiding ervaren tijdens een eventuele overdracht van zorg naar de gynaecoloog?

Toelichting
9) Heb je voldoende begeleiding ervaren tijdens de bevalling?

Toelichting
Kraambed
10) Heb je voldoende begeleiding ervaren tijdens de kraamtijd?

Toelichting
Verloskundige zorg in het geheel
11) Is er vertrouwen geweest in de praktijk als geheel?

Toelichting
Echopraktijk
12) Heb je voldoende begeleiding ervaren tijdens het maken van een echo?

Toelichting
Website
13) Heb je voldoende informatie op onze website kunnen vinden?

Toelichting
Tips?
Wil je dat we naar aanleiding van deze enquête contact met je opnemen zodat je het één en ander kunt toelichten?

Ruimte om eventueel je persoonlijke gegevens in te vullen:
Naam:
Telefoonnummer:
Hartelijk dank voor het invullen van deze enquête!
Anneke Schmidt, Jenny Verschuren
 
Aanvullende informatie
Wanneer het contact met een verloskundige anders liep dan je verwacht dan is het belangrijk om te weten dat je het recht hebt vragen te stellen. Misschien vind je het moeilijk om je vraag te bespreken
en sta je voor de keuze: je erbij neerleggen of een antwoord willen. Wacht in elk geval niet te lang met het maken van deze keuze. Het heeft veel voordelen om in gesprek te gaan met de betreffende
verloskundige wanneer je iets dwarszit. De verloskundige zal dan ingaan op de punten die jij naar voren brengt. Als zij een fout heeft gemaakt krijgt zij de kans om eerst zelf uitleg te geven. Wij staan
allemaal open voor een gesprek. Kom je er met haar niet uit of is er meer nodig om het probleem achter de vraag aan te pakken? Onze praktijk is aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen ( KNOV ).
De KNOV heeft een landelijk werkende klachtencommissie waar je de klacht schriftelijk kunt indienen:
Klachtencommissie KNOV
postbus 2001
3500 GA Utrecht
 
Neem de tekst uit de afbeelding over in het onderstaande veld captcha